سبد

  • سبد خرید شما خالی است.
فروشگاه صنایع دستی : تلفن تماس : 09133258041

فروشگاه جعبه جواهری خاتم کاری مجلسی

By دسامبر 10, 2016 0 نظر

فروشگاه های اینترنتی صنایع دستی، انواع جعبه جواهری خاتم کاری مجلسی را بصورت مستقیم و با قیمت های مناسبی عرضه می نمایند.

فروشگاه صنایع دستی ایران، یکی از مراکز پخش تخصصی صنایع دستی بصورت اینترنتی است که انواع محصولات خاتم از جمله جعبه های جواهری را بطور عمده و جزیی به فروش می رساند.

جعبه های جواهری خاتم یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین نوع از محصولات هنر خاتم بوده و طرح و مدل های بسیار زیبا و دلپذیری دارند.

در ساخت جعبه های جواهری خاتم، از مصالح و موادی مانند چوب، فلز و یا استخوان استفاده می شود که با ابزار خاصی به شکل های هندسی و چند ضلعی تبدیل می شود.

رنگ ها و مصالح استفاده شده در جعبه های جواهری، هارمونی و یکنواختی مناسبی با یکدیگر داشته و جلوه و جذابیت خاصی به اثر می دهند.

ویژگی دیگر جعبه های جواهری عرضه شده در فروشگاه صنایع دستی ایران، این است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و در طول زمان نیز، دچار تغییر رنگ و شکل نمی شوند.

شما می توانید با مراجعه به بخش فروشگاه آنلاین وبسایت صنایع دستی ایران، انواع جعبه های جواهری خاتم را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آنلاین نمایید.

 

جهت خرید آنلاین انواع محصولات از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه سایت شوید.

فروشگاه


جهت تهیه انواع صنایع دستی اصفهان شامل صنایع خاتم کاری، فیروزه کوبی، مینا کاری، قلمزنی و پارچه قلمکاری به صورت تکی و عرضه عمده از طرق زیر با مدیر فروش تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

عرضه کننده: صادقيان
شماره تماس : 09133258041
ایمیل : info@handicraftesf.com


این نوشته را به اشتراک بگذارید!

نوشته‌های مشابه

0 نظر

Leave a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.