سبد

  • سبد خرید شما خالی است.
فروشگاه صنایع دستی : تلفن تماس : 09133258041

فروشگاه شکلات خوری خاتم اصفهان

By نوامبر 24, 2016 0 نظر

انواع شکلات خوری های خاتم کاری اصفهان، توسط فروشگاه های اینترنتی معتبر صنایع دستی با قیمت های بسیار ارزان و مناسب ارائه می شوند.

فروشگاه صنایع دستی ایران، انواع کالا های خاتم کاری شده نظیر قندان، شکلات خوری، جعبه دستمال و غیره را بصورت عمده و جزیی و با ارزان ترین قیمت ها عرضه می کنند.

خاتم کاری از قدیمی ترین و با ارزش ترین هنر های صنایع دستی است که در ایران موجود بوده و محصولات خاتم کاری شده بسیاری از پیشینیان به یادگار مانده است.

از آثار و نمونه های تاریخی خاتم کاری می توان به منبر خاتم کاری مسجد جامع عتیق شیراز با قدمتی بیش از هزار سال، در های گل و بته شهر بخارا، سقف ایوان اصلی مسجد جامع شیراز و … اشاره کرد.

امروزه نیز محصولات خاتم کاری بسیاری طراحی و ساخته شده و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارند.

شکلات خوری خاتم کاری شده یکی از معروف ترین و محبوب ترین نوع محصولات خاتم کاری است که در بازار های خرید و فروش صنایع دستی ارائه می شود.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه صنایع دستی ایران انواع محصولات خاتم کاری شده را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به خرید آنلاین نمایید.

 

جهت خرید آنلاین انواع محصولات از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه سایت شوید.

فروشگاه


جهت تهیه انواع صنایع دستی اصفهان شامل صنایع خاتم کاری، فیروزه کوبی، مینا کاری، قلمزنی و پارچه قلمکاری به صورت تکی و عرضه عمده از طرق زیر با مدیر فروش تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

عرضه کننده: صادقيان
شماره تماس : 09133258041
ایمیل : info@handicraftesf.com


این نوشته را به اشتراک بگذارید!

نوشته‌های مشابه

0 نظر

Leave a Comment

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.