مرکز پخش های اینترنتی صنایع دستی، انواع محصولات خاتم کاری شده مسی را بصورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت ها ارائه می نمایند.

فروشگاه صنایع دستی ایران، یکی از مراکز پخش تخصصی انواع محصولات خاتم است و این کالا ها را بصورت کاملا مستقیم و با قیمت های بسیار مناسب عرضه می کند.

هنر خاتم کاری یکی از قدیمی ترین هنر های صنایع دستی است که تا به امروز نیز طرفداران بسیاری داشته و کالا های ساخته شده با این هنر، همواره فروش بالایی در بازار های صنایع دستی داشته اند.

یکی از اصلی ترین موادی که در ساخت محصولات خاتم از آن استفاده می شود، مس است. محصولات خاتم کاری مسی عرضه شده در وبسایت صنایع دستی ایران، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و رنگ بندی های بسیار متنوع و جذابی نیز دارند.

ویژگی دیگری که کالاهای خاتم کاری مسی عرضه شده در فروشگاه صنایع دستی ایران، این است که تمامی رنگ ها و مصالح بکار رفته در این محصولات، بسیار یکنواخت و هماهنگ بوده و در مدت زمان استفاده نیز، هیچگونه تغییری در رنگ و شکل آنها پدید نمی آید.

شما می توانید به بخش فروشگاه وبسایت صنایع دستی ایران مراجعه کرده و ضمن مشاهده انواع محصولات صنایع دستی، اقدام به خرید آنلاین و راحت کالاهای مورد نظر خود نمایید.

 

جهت خرید آنلاین انواع محصولات از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه سایت شوید.

فروشگاه


جهت تهیه انواع صنایع دستی اصفهان شامل صنایع خاتم کاری، فیروزه کوبی، مینا کاری، قلمزنی و پارچه قلمکاری به صورت تکی و عرضه عمده از طرق زیر با مدیر فروش تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

عرضه کننده: صادقيان
شماره تماس : 09133258041
ایمیل : info@handicraftesf.com