مراکز فروش اینترنتی صنایع دستی، عرضه کننده انواع جعبه دستمال کاغذی خاتم اصفهان بصورت مستقیم و بی واسطه می باشند.

خاتم کاری از معروف ترین و باسابقه ترین هنر های تاریخی ایران است و امروزه نیز ایران یکی از مراکز اصلی ساخت و تولید محصولات خاتم می باشد.

محصولات خاتم کاری شده همواره طرفداران بسیاری در سراسر ایران داشته و از فروش بالایی در بازار های صنایع دستی برخوردار بوده اند.

فروشگاه صنایع دستی ایران، انواع محصولات صنایع دستی از جمله محصولات خاتم کاری شده را بصورت مستقیم و با مناسب ترین قیمت ها ارائه می کند.

جعبه دستمال های کاغذی خاتم کاری شده امروزه یکی از محبوب ترین نوع از محصولات خاتم بوده و طرح و مدل های بسیار متنوع و زیبایی دارند.

این جعبه های دستمال کاغذی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و مصالح، مواد و رنگ های بکار رفته در این محصولات یکنواختی بسیار مناسبی دارند که زیبایی و جذابیت محصول را چند برابر کرده است.

علاقه مندان به این نوع محصولات می توانند با مراجعه به بخش فروشگاه آنلاین وبسایت صنایع دستی ایران، انواع محصولات عرضه شده را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آنلاین نمایند.

 

جهت خرید آنلاین انواع محصولات از طریق لینک زیر می توانید وارد فروشگاه سایت شوید.

فروشگاه


جهت تهیه انواع صنایع دستی اصفهان شامل صنایع خاتم کاری، فیروزه کوبی، مینا کاری، قلمزنی و پارچه قلمکاری به صورت تکی و عرضه عمده از طرق زیر با مدیر فروش تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

عرضه کننده: صادقيان
شماره تماس : 09133258041
ایمیل : info@handicraftesf.com